2013. április 30., kedd

Pocakos sztárfotók :-)

Hááát az egész úgy kezdődött, hogy van egy fotós ismerősünk, aki már hónapok óta mondogatta, hogy szeretné a Rorót fényképezni a portfóliójába, meg hogy nagyon kellene neki, jaj de jó lenne, stb...
Szóval most végre elvittük a Makeszt a stúdióba, és elkészültek a képek! Meg kell hogy mondjam, egy hős volt, mert egy profi hozzáállásával tűrte a huzavonát és a rengeteg feladatot - na persze közben elfogyott több mázsa jutalomfalat is... :-)

Igen ám, de közben kitaláltuk, hogy ha már ez így alakult, cserébe megkérjük a srácot, hogy rólunk meg csináljon családi pocakos képeket, úgyhogy pár nap múlva ezeket is elkészítettük! És imádom őket!! :-)
Az elején azt éreztem, hogy egyfolytában szerencsétlenkedem, nem tudtam mit kell csinálni, hogyan üljek, álljak, nézzek, stb., azután rájöttem, hogy semmi különös viselkedésre nincs szükség, és onnantól kezdve nagyon-nagyon jól éreztük magunkat!! :-)

Íme tehát a végeredmény, illetve abból egy kis ízelítő! Először a pocakos fotókból néhány:












Szóval kb. ilyenek lettek, én már egy napja nézegetem őket, úgy élvezem hogy készültek rólunk ilyenek!! Csodálatos, hogy meg lett örökítve ez az időszak! - egyébként a képeken a pocaklakónk már 8 hónapos nagy fiú :-)

És most még egy kis ráadás a "sztárkutyánkról", aki nélkül ez az egész nem jött volna létre... :-)










Remélem tetszenek a képek, mindenkit csak biztatni tudok, hogy hasonló helyzetben kapjon az alkalmon, és igenis fotózkodjon, mert nagyon jó móka!! :-)

Zárásképpen pedig íme az utolsó kép, a fotósunkkal:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése