2014. július 19., szombat

VÍz, vÍz!!

Régen Írtam, tudom, volt egy kis technikai malőr a gépemmel, na meg a trópusi klÍma okozta állandó lustaság is közrejátszott... De most újra itt, kezdjük egy kis könnyű nyári pancsolással, a tegnap rövid kiruccanós eseményeivel. Tudom, most otthon is kánikula van, úgyhogy nincs kifogás, hajrá Balaton, hajrá a tenger, vagy bármilyen kÍnálkozó vÍzfelület!! :-)

Kezdetnek egy kis tenger: kimentünk a hajóval, ami már eleve egy élmény, imádom. A Süni merült egyet, én meg sznoriztam, gyönyörű volt az idő, annyira hiányzott! A májusi nyaralás óta - szégyen, nem szégyen - valahogy nem jutottunk el a tengerhez.




Süni indul...
... és én is, felfedezni


Apró viaszrózsa még apróbb lakója
Tengeri csikó és szarvacskás csillag kombó
Apró rajhalak ugranak ki százával a vÍzből, forrt a vÍz körülöttem, annyian voltak
Kis pihenés a hajón


Az oktatónk még mindig a régi

Azután egy kis medencézés következett hármasban. Látszott, hogy Malunak is hiányzott a vÍz, és - bár az otthoni kis kacsaúsztatós reggelek eközben sem maradtak el - hihetetlenül boldogan viháncolt a "nagyvÍzben", még egy kis hisztire is sort kerÍtett, amikor végül elhagytuk a terepet.



















"Apaaa, miért nem jövünk minden nap??!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése