2013. augusztus 13., kedd

HASONLÍT? :-)

Malu tegnap lett 3 hónapos. Hihetetlen ez az egész, sokszor még mindig csak nézzük őt, hogy Úristen, gyerekünk van és ITT van velünk, máskor pedig a legtermészetesebb minden mozdulat.

Furcsa és izgalmas, ahogy változik napról-napra, szinte minden pillanatban meglep bennünket valami újdonsággal. A legfrissebb tudománya a  kézevés (ez igen enyhe kifejezés!) és a markolászás, nagyon ügyesen eltalál már a kezével mindent, és sokszor már meg is tudja fogni a dolgokat. Irtó izgalmas!!
Pont valamelyik nap beszélgettünk erről a Sünivel, hogy mennyire természetes számunkra az, hogy szinte tökéletesen tudjuk használni a testünket, mennyi kifinomult és aprólékos mozdulatra vagyunk képesek, és milyen összehangolt ez az egész. Milyen magától értetődő ez! Pedig ugyanezen mentünk keresztül mind, amin most a Malu, és biztosan nekünk is pontosan ugyanilyen káprázatos volt minden apróság és új képesség. Jó lenne ezt a mindennapokban is értékelni!

Sokat változott a kinézete is, már több mint 10 centit nőtt és majdnem 6 kiló, az arca pedig gyönyörűséges. 
Nem tudom elmagyarázni az érzést, amikor egyre több és több vonásunkat fedezzük fel rajta - igen, szerintem eléggé hasonlÍt mindkettőnkre -, amellett persze, hogy már most látni és érezni, hogy igazi önálló, talpraesett személyiség.

A fenti gondolatok alapján ismét egy kis képkiállÍtásra invitálunk Benneteket, de most egy adott témát járunk körbe, ez pedig a klasszikus "Kire ütött...?" kérdés.
Az alábbiakban különböző képkombinációkat láttok majd - jó szórakozást! :-)

Süni (fekete-fehér) és Macika kétszer: szerintem döbbenetes...
...szintén ők...
...
...szinte csak nagyon apró különbségeket lehet felfedezni...
...azt hiszem ezt nem nagyon lehet letagadni...
...és vajon ilyen szépséges kis kúszómászó lesz belőle?...
...vagy ilyen elvetemült legény? :-)
És most jöjjön a "lányos" oldal:

Az első én vagyok, utána a Malu jön...
...boldogok vagyunk:-)...
...Pufóka és Fényes Szem...
...és végül az alvó babák :-)

És akkor következzen a ráadás!!

Süni+apa és én+apa :-)
Süni+anyu és én+anya :-)
Apukás sorozat, folytatás: az első baba én vagyok, a második a Malu...
...itt pedig a babák: a Süni, és...a Malu?? :-))

Hát ennyi!!:-)
Vannak még tartalékok, de azokat egy másik alkalomra tartogatom és ahhoz még a Mackónak is nőnie kell egy kicsit...

Szóval, mit szóltok? HasonlÍt? :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése