2012. augusztus 27., hétfő

Kis lubickolás

Tegnap ismét ellátogattunk a Lemlunay Resort-ba, amit szerintem már dicsértem nektek korábban, nem érdemtelenül. Gondoltam felteszek néhány képet erről a tegnapi napról!

Kicsit korábban érkeztünk mint szoktunk, fél 10 felé, és még kisebb volt a víz, de már elkezdett emelkedni, hogy 12-kor tetőzzön. Utána kell néznem hogy az árapály-jelenség hogyan is működik pontosan, mert akárhogy számolgatok, mindig ér valami meglepetés :-)

Sokan voltak, de valószínűleg mindenki a medencénél meg a búvárközpontban tömörült, mert a "mi" partszakaszunkon nem volt senki. Ez a rész úgy néz ki, hogy egy lépcsőn lehet lemenni a tengerhez, ami kétfelé ágazik egy hatalmas szikla tetején, így két fő "bejárat" van a vízbe. Itt van szemben a kis sziget is pár száz méterre, amiről már meséltem, hogy bementünk rá a múltkor.
Na a lényeg, hogy a Maki annyira ismeri már a terepet, hogy teljesen önállóan jár-kel a lépcsőkön ide-oda, be az egyiken, ki a másikon - látszik hogy nagyon nagyképűen úgy érzi, hogy az övé az egész. Egész nap ide-oda úszkált, a sekélyben rákokra vadászott, bebújt kisebb barlangokba, befúrta magát a sziklák közötti csatornákba, stb. - először aggódva figyeltük, de annyira ügyesen és magabiztosan vadászgatott, hogy utána hagytuk. Végül is már annyi kiránduláson, vár-felderítésen, nyíltvízi úszkáláson átesett az elmúlt években... nagyon ügyesen mozog minden terepen:-)

Így kezdődött: amikor észrevették az első rákocskát felmenekülni a sziklára

És a vadász nekiindult...

...jobbnál jobb kis öblöket fedezett fel...
...az apukája követte...

...de ő csak úszott...
...amíg egy jó helyet nem talált az állatkák megfigyelésére :-)

...majdnem megvan!!...

Azután csak elkapták!! (mármint a vadász collie-t, mert szerencsére rákocskát nem fogtak) :-)

A Süni a háttérben a pici szigettel (középen)

Hát ez én vagyok :-)

meg ez is

Csak oda-odaköszönt néha :-)

Hát ezek meg kicsodák akik így hasonlítanak és rosszalkodnak??:-)

Sokat nézelődtünk a víz alatt szemüveggel, eddig itt a legcsodálatosabb a látvány!!:-) Most a szokásosnál is több halat láttunk, hatalmas rajokban, mindenféle színekben és változatban, hatalmas élmény!!:-) Láttunk tengeri kígyót/siklót is, és olyan halakat amik úgy néznek ki mint egy hosszú-hosszú bot, olyan csőrös csuka szerűek.
A rajokkal együtt lehet úszni egy darabig, figyelgetni őket... :-) Csodálatos ami a víz alatt van!!!:-) Már elhatároztam, hogy beszerzek egy víz alatti fényképezőgépet is:-)

Átúsztunk persze a szigetre is, mert azt nem lehetett kihagyni, a Makinak csak mutattam hogy merre ússzon, és elindult! Teljesen jól irányítható a vízben is, olyan mintha agilitiznénk, csak lassabban ér oda:-) Nagyon nagy bizalom van benne, bármit megcsinál de tényleg, és nagyon kitartóan úszik - ha berezel egy kicsit, akkor odajön, kicsit megtartom a vízben amíg ő nézelődik, és utána elrúgja magát és megyünk tovább:-) A Süni jött utánunk később a búvárszemüvegében, mert ő közben zsömlemaradékkal etette a halakat, és a szigetnél találkoztunk, azután vissza:-)
Sajnos ott "bent" nem tudtam képeket csinálni, mert az úszással voltam elfoglalva, de messziről így néz ki a hely:

Most úszni kellett mert még dagály volt

A végére jól elfáradt mindenki!

Annyira szuper ez a hely, imádjuk!!:-) És olyan nagyon közel van, tényleg nem nagy dolog az a 30-40 percnyi út, és ott a Csoda!! Mostanában kezdjük csak felfedezni, hogy hol élünk!!!:-)